ZAKA Recherches & Secours

ZAKA Recherches & Secours

אמש (ב’) התקיים אירוע מרגש עבור מתנדבי זק”א במסגרת אירועי ‘מאירים את ישראל’

אמש נערך אירוע נוסף במסגרת אירועי 'מאירים את ישראל' של המשרד להגנת הסביבה, משרד התרבות והספורט ורשות הטבע והגנים עבור מתנדבי זק"א אירוע למתנדבי זק"א הגיבורים, התקיים בגן לאומי מגדל צדק של רשות הטבע והגנים בו הופיע הזמר שולי רנד במופע מרגש ומעודד במיוחד.

 

עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה: “אנחנו ממשיכים להגביר את האור ולהוקיר את עשייתם העוצמתית של גיבורי המלחמה. היום, קיימנו אירוע מרגש למתנדבי זק”א היקרים שמתחילת המלחמה עושים עבודת קודש שאין דומה לה, מעבר לקידוש ה׳האדיר, מעבר לפעולה הישירה, הם יצרו אחדות אדירה בעם ישראל, בהבנה שלכל אחד משבטי ישראל יש תפקיד משלו. הם עשו זאת באחריות אדירה, ברגישות, בדרך בה הם רואים את צלם אלוקים. זכות עצומה לקיים את הערב מלא האחדות הזה שמוכיח את נצח ישראל. מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל ובימי החג, רשות הטבע והגנים מארחים את משפחות המפונים וחיילי צה”ל ללא עלות באתרים, בשמורות ובגנים הלאומיים – יחד ננצח.”

דובי ויסנשטרן מנכ”ל זק”א, הודה לשרה להגנת הסביבה עידית סילמן, לשר התרבות והספורט מיקי זוהר, ולמנכלי”ת הרט”ג רעיה שורקי על ערב ההצדעה למתנדבים, ואמר:
“אחרי חודשיים ימים של פעילות קודש בחסד של אמת אני מתרגש לראות את מתנדבי זק”א בערב מפגש שמח זה ולא בפעילות הקודש שאנו עושים בשטח. כולנו השליחים של עם ישראל שעומדים מאחורינו ונותנים לנו את הכוח להמשיך. מתנדבי זק”א וכל אנשי כוחות ההצלה והביטחון הם האור בתוך החושך הגדול. אבקש להודות למשפחות המתנדבים והמתנדבות שלנו שתומכים בנו לאורך כל הדרך.

הזמר שולי רנד התרגש ואמר בתחילת המופע כי כבוד גדול עבורו להופיע בפני אנשי זק”א שעוסקים בדבר הכי חשוב עבור עם היהודי: חסד של אמת

בפתח המופע התקיימה הדלקת נרות חנוכה על ידי הרב אביגד עקיבא מבית חב״ד המרכזי ראש העין וראשי ארגון זק”א.

 

צילומים: ניר סטולו

Latest News

A private car driver was killed in a fatal accident on Route 90.

ZAKA volunteers rescued a lifeless baby from a building that caught fire in the Negev

Dr. Aliza Bloch presented certificates of appreciation and recognition to the ZAKA volunteers

הרב הראשי הגר”ד לאו ביקר בכפר עזה וחיזק את מתנדבי ארגון זק”א

ראשי ארגון זק”א השתתפו בטקס הדלקת נר שמיני של חנוכה שערך יו”ר הכנסת אמיר אוחנה במשכן הכנסת